منتديات سامسونج العرب

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
آخر المواضيع
الموضوع
تاريخ ارسال المشاركة
بواسطة
برنامج مجاني ويحتوي جميع خرائط الدول العربية mapfactor Navigator
2012/05/21 من عجائب أندرويد
برنامج = GPS Test Plus v1.1.1
المتعه الحقيقه في لعبة الدراجات الخطره GnarBike Trials Pro v1.2.3
اللعبة الشهيرة Need for Speed™ Hot Pursuit 1.0.48 crakcked + data
ما هي باعتقادك عيوب الألعاب الحربية الاستراتيجية؟
لعبة حرب الفضاء Star Battalion v3.1.6 الجديده من الشركه العملاقه gameloft
أقوى مزايا لأقوى لعبة استراتيجية ...Grand Battle
فايروس خرب ابو الجهاز "(
عــــاجل من فضلكم
الثلاثاء مايو 19, 2015 11:18 am
الخميس يناير 15, 2015 4:54 am
السبت أغسطس 23, 2014 3:27 am
الخميس فبراير 20, 2014 3:52 pm
الخميس فبراير 06, 2014 11:56 am
الخميس فبراير 06, 2014 12:28 am
السبت فبراير 01, 2014 7:38 pm
الجمعة يناير 10, 2014 1:44 pm
الأربعاء ديسمبر 25, 2013 11:20 am
الأربعاء ديسمبر 11, 2013 1:21 pm

شاطر|

ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة
oriant

معلومات اضافية

ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم  Empty
مُساهمةعنوان المشاركة: ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم      ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم  Emptyارسلت في: السبت يونيو 16, 2012 9:09 am

السلام عليكم

كل عام وأنتم بخير

أخوتي رجاء مساعدتي لأني محتارة جدا جدا ..أنا من مصر وكان عندي Wave one الجميل وفقدته تحت عجلات سيارة إثر حادث مروع
حبيت أشتريه مرة تانية بس لم أجده بسهولة وأثناء بحثي عنه عرفت إن إكسسواراته وبطاريته وما قد يحتاجة غير متوفرين في مصر بسهولة ونصحوني إني أشتري Wave 2 لأنه متوفر أكثر
المهم ..أنا فرق نوعية الشاشة بين الموبايلين لا يهمني بشكل كبير ..أنا المهم عندي النظام وأنا أعشق البادا بعد تجربة السمبيان والأندرويد ..
المشكلة إني لما دخلت على النت لقيت إن الآراء متباينة جدا بخصوص Wave 2 ولذك محتاجة رأيكم لأنكم ملوك الويف من وجهة نظري ..وياريت يساعدوني من يملكون الجهاز ..من حيث الآتي

1- قريت إن الجهاز بيسخن ويولع نار أثناء الشحن وكذلك البراوسنج والألعاب والمكالمات لفترة طويلة ...فهل هذا صحيح ..الموضوع يهمني لأني باتكلم مكالمات كتير ممكن توصل لأكتر من نصف ساعة للمكالمة الواحدة

2- قريت إن البطارية حتى مع الاستخدام العادي وبدون نت أيضا لا تدوم أكثر من يوم وإنه بياكل البطارية أكل ...فهل هذا صحيح

3- بصورة عامة هناك شكاوى مختلفة تؤدي في النهاية إلى معنى واحد وهو إن Wave one أفضل بكثير من Wave 2 من حيث الأداء واستقرار النظام والسخونة والتهنيج واللمس وكل شيء وإن إذا كان Wave one خلاني أحب البادا فسوف يجعلني Wave 2 أكرهها ..وأصبت باحباط شديد جدا فوق الوصف ولا أدري ماذا أفعل

رجاء أنا محتاجة رأيكم من واقع استخدامكم ..هل أتوكل على ألله وأشتري Wave 2 أم أتراجع عن شراؤه ..

وكنت حابة أقول لكم كمان إني تراجعت عن فكرة شراء Wave one ثانية لأني لا أستطيع أن اتحمل مشكلة ندرة اكسسواراته وخاصة إني عرفت إن شاشته تبديلها بيكون بسعر خيالي ..

شكرا مقدما لكل من سيتكرم علي بالرد

الموضوع الأصلي : ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم المصدر : طلاب العرب arab students الكاتب: oriant
التوقيع:oriant
walid touati

معلومات اضافية

مُساهمةعنوان المشاركة: رد: ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم      ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم  Emptyارسلت في: الأحد يونيو 24, 2012 6:12 pm

اختي الكريمة توكلي على الله واشتري Wave 2 لان في طرق كتير تجعل الويف 2 يعمل بنفس كفاءة الويف 1

الموضوع الأصلي : ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم المصدر : طلاب العرب arab students الكاتب: walid touati
التوقيع:walid touati
lomy

معلومات اضافية

مُساهمةعنوان المشاركة: بصي انا ما اعرفش الويف 1 عشان اقدر اقارنك بينه وبين ال 2 بس انا معايا ويف 2 وشايفه انه ممتاز بس انا ماليش اوي في السوفت ويير يعني دلوقتي في برامج الفيبر والواتساب والبرامج المشابهه وطبعا البادا غير متوفر فيها هذه الامكانيات ولما سالت قالولي ان المستقبل كه     ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم  Emptyارسلت في: الثلاثاء سبتمبر 11, 2012 3:17 pm

oriant كتب:
السلام عليكم

كل عام وأنتم بخير

أخوتي رجاء مساعدتي لأني محتارة جدا جدا ..أنا من مصر وكان عندي Wave one الجميل وفقدته تحت عجلات سيارة إثر حادث مروع
حبيت أشتريه مرة تانية بس لم أجده بسهولة وأثناء بحثي عنه عرفت إن إكسسواراته وبطاريته وما قد يحتاجة غير متوفرين في مصر بسهولة ونصحوني إني أشتري Wave 2 لأنه متوفر أكثر
المهم ..أنا فرق نوعية الشاشة بين الموبايلين لا يهمني بشكل كبير ..أنا المهم عندي النظام وأنا أعشق البادا بعد تجربة السمبيان والأندرويد ..
المشكلة إني لما دخلت على النت لقيت إن الآراء متباينة جدا بخصوص Wave 2 ولذك محتاجة رأيكم لأنكم ملوك الويف من وجهة نظري ..وياريت يساعدوني من يملكون الجهاز ..من حيث الآتي

1- قريت إن الجهاز بيسخن ويولع نار أثناء الشحن وكذلك البراوسنج والألعاب والمكالمات لفترة طويلة ...فهل هذا صحيح ..الموضوع يهمني لأني باتكلم مكالمات كتير ممكن توصل لأكتر من نصف ساعة للمكالمة الواحدة

2- قريت إن البطارية حتى مع الاستخدام العادي وبدون نت أيضا لا تدوم أكثر من يوم وإنه بياكل البطارية أكل ...فهل هذا صحيح

3- بصورة عامة هناك شكاوى مختلفة تؤدي في النهاية إلى معنى واحد وهو إن Wave one أفضل بكثير من Wave 2 من حيث الأداء واستقرار النظام والسخونة والتهنيج واللمس وكل شيء وإن إذا كان Wave one خلاني أحب البادا فسوف يجعلني Wave 2 أكرهها ..وأصبت باحباط شديد جدا فوق الوصف ولا أدري ماذا أفعل

رجاء أنا محتاجة رأيكم من واقع استخدامكم ..هل أتوكل على ألله وأشتري Wave 2 أم أتراجع عن شراؤه ..

وكنت حابة أقول لكم كمان إني تراجعت عن فكرة شراء Wave one ثانية لأني لا أستطيع أن اتحمل مشكلة ندرة اكسسواراته وخاصة إني عرفت إن شاشته تبديلها بيكون بسعر خيالي ..

الموضوع الأصلي : ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم المصدر : طلاب العرب arab students الكاتب: lomy
التوقيع:lomy
lomy

معلومات اضافية

مُساهمةعنوان المشاركة: كمان كنت عاوزه اقولك ان الكفر ات ليه ما فيش خالص بالصدفه لاقيت كفر البلاستك ده يعني مش شيك خالص ولفيت كتير مش لاقيت وانا اقيم بالكويت برضه مالوش خالص دي معلومه عشان ما اكونش بخلت عليكي بحاجه     ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم  Emptyارسلت في: الأربعاء سبتمبر 12, 2012 5:55 am

Twisted Evil
oriant كتب:
السلام عليكم

كل عام وأنتم بخير

الموضوع الأصلي : ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم المصدر : طلاب العرب arab students الكاتب: lomy
التوقيع:lomy
كرستيلا

كرستيلا

معلومات اضافية

مُساهمةعنوان المشاركة: رد: ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم      ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم  Emptyارسلت في: الثلاثاء نوفمبر 27, 2012 9:17 pm

الله يعطيك العافية
لاعدمنااك ولاعدمنا جديدك القادم
لك الشكر يتكاثر

الموضوع الأصلي : ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم المصدر : طلاب العرب arab students الكاتب: كرستيلا
التوقيع:كرستيلا
KOKA

معلومات اضافية

مُساهمةعنوان المشاركة: رد: ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم      ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم  Emptyارسلت في: الأربعاء نوفمبر 28, 2012 4:43 am

شكرا لك على الموضوع الجميل و المفيد ♥
جزاك الله الف خير على كل ما تقدمه لهذا المنتدى ♥
ننتظر ابداعاتك الجميلة بفارغ الصبر

الموضوع الأصلي : ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم المصدر : طلاب العرب arab students الكاتب: KOKA
التوقيع:KOKA
Mony khaled

معلومات اضافية

مُساهمةعنوان المشاركة: رد: ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم      ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم  Emptyارسلت في: الأربعاء يناير 30, 2013 11:43 am

خـ••●ـطآآك دآئـ••●ـمآآ نـ••●ـح ـ،،ــو الـ••●ـتـ••●ـميـ••●ـز

مـ••●ـوـضـ••●ـوع رآآآقـ،، لـ••●ـذائـ••●ـقـ••●ـىىـآآ

مـ••●ـآآ نـ••●ـتـ••●ـحرم مـ••●ـن عـ••●ـبـ••●ـير تـ••●ـواجدـكـ وجـ••●ـديـ••●ـدكـ

دمـ••●ـت بـ••●ـسـ••●ـعـآآدهـ بـ••●ـحـ••●ـجمـ ــآآلسـ••●ـمآآء

وديـ،، ووروديـ،،
مـ••●ـوونـ••●ـى Smile

الموضوع الأصلي : ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم المصدر : طلاب العرب arab students الكاتب: Mony khaled
التوقيع:Mony khaled

ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة

مواضيع مماثلة

-
» مميزات وعيوب ال Wave 1 & 2
» ياخوان ساعدوني في الكلكسي اس 3
» جوالي wave ii طاح في الكاز !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مع الصور
» ساعدوني في CoPilot Live v8.2.0.368
» ساعدوني في CoPilot Live v8.2.0.368
صفحة 1 من اصل 1
..

هام جداً: قوانين المساهمة في المواضيع. انقر هنا للمعاينة
الرد السريع
http://www.lyceeb.com/ الكلمات الدليلية:
ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم تصميم , ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم تحميل 2011/2012 , ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم fares43 ,ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم جديد على شباب الجزائر 2012 ,ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم حصريةاخر الاخبار , ساعدوني رجااااء بسررررعة ..أشتري Wave 2 .. محتاجة رأيكم أشهار
http://www.lyceeb.com/ رابط الموضوع:
http://www.lyceeb.com/ BBCode:
http://www.lyceeb.com/ HTML Code:
 http://www.lyceeb.com/ المتواجدون الأن بالموضوع:

ككل هناك 8 أشخاص حالياً في هذا الموضوع :: 3 أعضاء, 9 عُضو مُختفي و 27 زائر
 http://www.lyceeb.com/صلاحيات هذا المنتدى:

لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات سامسونج العرب :: القسم العام لمنصة ™Bada :: القسم العام لمنصة بادا-